2008-06-25

Därför lämnar jag fp - del 4

Fredrik R Krohnman lärde jag känna genom Helena Sandklef och det avsomnade radioprogrammet Rond i P3. Därefter har vi haft många chanser att ses, eftersom Krohnan är en flitig gäst hos Timbro och liksom jag stammis på Ninos Pizzeria på Gärdet. Han har skrivit några av de roligaste bloggposter jag någonsin läst och han gör just det jag också vill göra - blogga personligt om politik utan att släppa taget om humorn ens när man är förbannad. Nu den fjärde delen i min serie "Därför lämnar jag fp":

Del 4: Fredrik R Krohnman: Därför lämnar Fredrik Westerlund folkpartiet
Del 3: Anders Wallner: Därför lämnar Fredrik Westerlund folkpartiet
Del 2: Helena Sandklef: Därför lämnar Fredrik Westerlund folkpartiet
Del 1: Mattias Svensson: Därför lämnar Fredrik Westerlund folkpartiet

Intressant?
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: