2008-06-24

Därför lämnar jag fp - del 3

Anders Wallner kom in i mitt liv när jag sökte mig till den aktivism jag ofta tror mer på än politik durch partei. Vi blev goda vänner och jag ska utan omsvep erkänna att Anders lärt mig mycket och ensamt kan ta åt sig äran för att min syn på miljöpartiet är som förbytt de senaste åren. En av Anders många fina sidor är att han gärna umgås genom att äta hotellfrukost, men ännu bättre är att hans hjärta är så varmt att det känns på håll. Den tredje delen i min serie "Därför lämnar jag fp":

Del 3: Anders Wallner: Därför lämnar Fredrik Westerlund folkpartiet
Del 2: Helena Sandklef: Därför lämnar Fredrik Westerlund folkpartiet
Del 1: Mattias Svensson: Därför lämnar Fredrik Westerlund folkpartiet

Intressant?
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, ny favorit... den här var tamefan ännu bättre :)

PS: Om du tror att jag stalkar dig och din blog så har du sjukt rätt!

Fredrik Westerlund sa...

Anders är den som varit min vän längst tid och jag och han har pratat Fredrik vs fp mååånga gånger, så han har lite försprång :)

Anders Wallner sa...

Kärlek.