2008-01-08

En av årets politiska bloggar 2007

Tävlingen Årets politiska blogg 2007 vanns av Isabella Lund.

En välskriven blogg som såväl dagstidningar som galenpannor försökt tysta, ett hett ämne läst av en röst från den sexualpolitiska orkanens öga, en väldigt värdig vinnare som många gärna såg segra.


Själv är jag mer än nöjd med min 12:e plats och de 391 poäng jag fick. Dels känns det rimligt att se sig besegrad av giganter som Bloggelito (#2, 1.036 p), Ingerö (#3, 761 p) och Norberg (#4, 733 p), dels är det nästan genant smickrande att ligga före sådana beundransvärt fina människor som Johanna Nylander (#14, 347 p), Syrran (#31, 201 p) och Anders Wallner (#48, 112 p). Hade Dennis Josefsson och Louise Persson skrivit mer i år hade dock alla placeringar justerats nedåt med två.

En fånig tävling för fånigt människor, kan tyckas, men jag tycker att det är kul och faktiskt lite viktigt. I år ska jag göra mig lite mer läsvärd genom att låta andra skriva. Smakprov på det inom kort.

Intressant?
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: