2008-06-29

Därför lämnar jag fp - bonus!

Emma Brulin är den i mitt umgänge som känt mig längst. Hennes föräldrar och mina föräldrar är vänner, så sedan barnsben har vi varit lekkamrater på gränsen till syskon och hon är alltjämt en av mina allra bästa vänner. Emma är "save the world"-typen som utbildar sig både politiskt och inom sjukvården, allt för att en dag bli generalsekreterare, eller åtminstone boss på WHO. Hon är helt enkelt alldeles, alldeles underbar. Dessutom bidrar hon till min artikelserie utan att jag ens behövt be om det:

Bonus: Emma Brulin: Därför lämnar Fredrik Westerlund folkpartiet

(Jag antar att en del av er skiner upp när ni läser "Jag tillhör den lilla skara människor som har känt Fredrik sen han hade stora framtänder, hockeyfrilla och glasögon som flaskbottnar". Ja, det finns bilder, men nej, ni kommer inte att få se dem. Dessutom missade hon att jag under samma period hade mer tandställning än tänder.)

Intressant?
Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: