2008-09-04

Re: Åttonde remissen

Det gick bra, det där i radion, tycker jag. Lite ringrostig och inte med samma naturliga flyt som annars, men lägstanivån är allt högre. Det roligaste var ändå låtvalet direkt efter vårt avslut. Där sitter jag och min cp-skada och jag ska precis ta av mig lurarna när jag hör att de lagt på Kristian Anttilas Smutser vars refräng går:

"Har du hört vad killen är CP?
Killen är helt skev."


Jag höll ärligt talat på att dra på mig ännu en syrebristskada innan jag skrattat klart. Ett rent tillfälligt låtval, naturligtvis, men bättre blir det bara inte.

Helena uppmärksammade så klart vad som hände.

Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, star pa jobbet just nu men kommer definitivt ladda ner o lyssna nar jag kommer hem!
Ta hand om dig o systra min, saknar er!

Fredrik Westerlund sa...

Jag saknar dig också! Jag var ute och seglade med båda dina systrar i helgen och då saknade vi alla dig.

Anonym sa...

Äntligen är du tillbaka - jag har längtat så länge nu...