2008-09-19

En analys av bloggbävningen

Såväl Blogge Bloggelito som Emma på Opassande skriver om Twinglys analys av bloggarnas motstånd mot FRA-lagen, rapporten med det långa namnet Bloggbävningen: Debatten om FRA-lagen - en jordbävning i bloggosfären.

Där upptäcker jag till min förvåning att min post
Döda politiska karriärers sällskap listas som den näst mest viktiga och det känns så klart väldigt roligt. Samtidigt tycker jag inte riktigt att jag är värdig att tilldömas sådan tyngd i debatten. Dels för att det finns så många så mycket mer insatta som skrivit så mycket mer, dels för att jag tycker att Mattias Svensson ska få åtnjuta större delen av äran, eftersom han stod för både idé och manus. Men som sagt - kul!

Intressant?
Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , , ,

Inga kommentarer: