2006-05-31

Nytt LO-gvattenmärke

På LO-ägda Ung-blogg satte klubbordförande på fastighetsanställdas förbund avdelning 2 i Göteborg, Nicklas Eriksson, ett nytt lågvattenmärke för bloggmobbning när han kallade två funktionshindrade folkpartister för "en gubbe i rullstol" (Tommy Steinbach) respektive "en dvärg" (Stein Ramstad).

Stein Ramstad
kände sig kränkt och originaltexten ändrades innan den följdes av ursäktursäkt. Fair enough och vi kanske kan lägga hela grejen bakom oss, men jag kan inte låta bli att fundera på vad Nicklas Eriksson hade kallat mig.

Slalomspastiker? Sprattelgubbe? Breakdancewannabe?

Andra bloggar om:
, , , , , , ,

2 kommentarer:

cicci n sa...

vi har ju redan kommit överens om att du är en cp-hora och ingenting annat. fast sprattelgubbe var ganska roligt, får jag ändra ditt namn i min mobil till det? :D

Fredrik Westerlund sa...

Känn dig fri att kalla mig vad du vill i din mobil ^_^