2006-09-05

Nice body, ugly face

Jfr parfymerade hundbajspåsar.

Andra bloggar om:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pja, jag vet inte. Jag tyckte filmen var okej, men jag gillar ju meningslös action.

Annars har vi ju alltid den här härliga filmen. Jag har inte sett den än, men framsidan verkar lovande. Antar att du har den hemma, jag kanske kan få låna den nån gång?

Fredrik Westerlund sa...

Men 649:-? &LOL, du får låna den när du vill.

Fredrik Westerlund sa...

De svarta bjässarna är tillbaka för att frälsa fler!

cicci n sa...

HAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!

"det är ingen större fara, dessa killar vet hur man styr en "pråm" i våtmarker, och är dessutom rätt vana vid grundstötningar..."

tänk om detta ingått i min fartygsbefälsexamen. okej att jag blev godkänd ändå, men jag hade varit så mycket mer motiverad om vi fått se sånt här.