2006-04-23

Jag, en frihetskämpe

Mina tre största bloggframgångar hittills i år (jag är inte på nivån "nämns i Ekots bloggkrönika) måste i kronologisk ordning vara

1. när Andwal flyttade mig från även-väl-värda-besök till every-day-basis
2. uppmärksamheten jag fick för det här
3. att Johanna Nylander (som är på nivån "nämns i Ekots bloggkrönika") nu flyttat mig från osorterat till frihetskämpar.

Jag frågade Ekots redaktion vad jag kan göra för att bättra på mina chanser att komma med i bloggkrönikan. "Sluta att publicera bilder på dig själv när du sköljer näsan med vispgrädde", svarade Ekots redaktion då.

True story.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Hon som är på nivån "nämns i Ekots bloggkrönika", tycker i alla fall du passade som frihetskämpe efter att ha följt din blogg lite mer än att bara sett inlägg i stil med vipsgräddebilder :)

Anders Wallner sa...

Och han som placerade dig på "every-day-basis" ser den här listan som en av sina egna stora bloggframgångar.

Fredrik Westerlund sa...

Johanna: Jag ser mig gärna som frihetskämpe, så jag är glad för det ^__^

Anders: Mer meta blir det väl inte?