2006-04-03

Den som väntar på SVT ...

... väntar alltid för länge, så nu ger jag upp.

Hittills har jag troget följt
Six Feet UnderSVT, men nu känns det alls inte okej att det bara är kvar två avsnitt av den fjärde säsongen. Vis av tidigare erfarenhet vet jag att statstelevisionen kan komma att dröja hur länge som helst innan den avslutande säsongen sänds.

Jag ska sluta att försöka få valuta för licenspengarna och istället köpa de DVD-boxar jag ännu inte har. Då kan jag ändå se ett avsnitt varje söndagkväll och njuta känslan av frihet från allt vad programplanering heter.

7 kommentarer:

Anonym sa...

if you tolerate (s) then your children will be next

Läste fel på din nya tagline: "if you tolerate (s) then children will be next"

hi hi

Anonym sa...

jag har säsong 1-3. (ville bara kapilistskryta lite)

Anonym sa...

kapilist är förresten ett fint ord

Fredrik Westerlund sa...

Tss. Jag har också 1-3, så klart. Det är fyra och fem jag ska köpa. Fyran har jag redan beställt, femman släpps i maj.

Anonym sa...

men fatta hur jobbigt det blir för dig att redan ha sett när säsongen väl går. jag är INTE avundsjuk.

Kato sa...

FREDRIK? HAR DU SÄSONG TRE? OMG OMGOMG


kan vi inte byteshandla lite? jag lagar god mat, du bringar god underhållning

!"!
kram

Fredrik Westerlund sa...

anfield: Varför skulle det bli jobbigt? Jag tror mest att jag kommer att känna mig fri och fylld av vetskap.

kato: Klart jag har säsong tre. Det var ju år och dar sen den släpptes.