2006-03-22

Lika lika med eller utan böcker

I förrgår bjöds jag på middag av favoriten H, som dessutom gav mig tre presenter. Jag är mycket glad att jag hann uppgradera henne från favoritkonsult till favorit redan för några dagar sedan, eftersom det hade verkat lika sökt som köpt att göra det efter alla gåvor.

Jag fick ett mobilsmycke, Hello Kitty-klistermärken i rosa glitter och, från min favoritaffär Urban Outfitters, boken Would you rather...? Love & Sex, en ekivok variant av den klassiska pest eller kolera-boken Would you rather...? Over 200 Absolutely Absurd Dilemmas to Ponder.

Jag tänkte att Would you rather...? tillsammans med min nyinköpta The Encyclopedia of Unusual Sex Practices ska bli en given mittpunkt på nästa fest, som då kommer att bestå av många vidriga och märkliga frågor kring konstigt och äckligt sex. Sedan slog det mig att nästan alla mina fester redan är sådana, men det kan ju vara kul att ha böckerna ändå.

Vår, eller egentligen mest Felicias, hovfotograf (as mentioned here, here and here) har i alla fall lärt sig att uppskatta den obekymrade attityden i allt vårt umgänge och nu blir hon allt modigare. När hon fotade mig och Felicia idag passade hon på att ta några halvt avklädda porträtt på mig, senare i veckan ska hon fota Felicia och Anders i badet och till helgen blir det nakenfoto då jag och Felicia ska sträcka ut våra bara kroppar i min stora säng.

Nu måste jag åka till Gotland för att se utställningen när den invigs.

Inga kommentarer: