2006-01-31

Googla mig

Inspirerad av Andwal, känd för den blogg i världen som har störst font-size, och posten Googla mig har jag beslutat mig för att öppet redovisa mina Came From. Andwal använder susnet.se, jag använder istället statcounter.com, men funktionen är densamma - hur hittar besökare till min blogg?

De allra flesta kommer från mina sidor på Skunk och Qruiser. En annan stor del kommer via länkar från andras bloggar, särskilt Annas, Mattis och Victors. Roligast är dock så klart att titta på de som kommer från sökmotorer, i mitt fall uteslutande Google.

Ett gäng har sökt på dyslesbisk och då är min blogg förstaträff. Det är kul, men inte så kul som de två stackare som sticker ut genom att ha hamnat hos mig efter att ha sökt på kinaskor dagbok skunk och kinaskor på skunk.


Att sådana sökningar hamnar här beror på den här posten, men jag kan bara göra er besvikna: Kinaskor har tagit bort sig från Skunk och det enda som finns kvar av hennes dagbok är en 500 Servlet Exception.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har nog googlat på dyslesbisk ett par gånger. Dels för att få upp bloggen. Dels för att se vad som mer dök upp.

Anders Wallner sa...

Och det var nog jag som googlade kinaskor. Och don't I know it att hon har deletat sig. Trist.

Fredrik Westerlund sa...

Ja, jättetråkigt. "Toppkandidaterna" hade ju fått ytterligare en dimension om en kunde följa Klaras tankar om det på Skunk.

Anonym sa...

HAHAHAHAH har du skunk? emofag.

Jens sa...

Vad heter du på Skunk?

Fredrik Westerlund sa...

Jag hette Stainboy, men jag raderade mitt konto för några år sedan.