2007-11-15

btw

Gubbarna i Jutis strippar för att samla in pengar och jag får många frågor om det. Vis av alla politiska skandaler vet jag att det är bäst att ge raka besked. Skulle din fråga inte vara besvarad i min lilla FAQ nedan, är du välkommen att höra av dig i en kommentar eller i ett mail. Som bördig från Jutis kör jag med öppna kort (och skoter utan kläder på kroppen).

Ja, Jutis är min hemby.
Ja, min pappa är med i kalendern.
Ja, vi är snarlika varandra till utseendet.
Ja, jag kan säkert ordna ett signerat exemplar.
Ja, det är sant att de 38 som bor där har sammanlagt 53 snöskotrar.

Förresten ryktas det att Helena Sandklef, som kommer från Ullared, kan erbjuda en kalender i vilken hennes föräldrar poserar iklädda endast billiga strumpor.

Alla älskar Jutis: Blekinge Läns Tidning, Expressen, Helsingborgs Dagblad, Katrineholmskuriren, LNY Lund, Norra Västerbotten, Norrländska Socialdemokraten, Piteå-Tidningen, Smålandsposten, Svenska Dagbladet, Sveriges radio, Östgöta Correspondenten.

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle vilja köpa en kalender med jutis-gubbarna. hur går jag tillväga?

pejoda@hotmail.com

Fredrik Westerlund sa...

Jag vet inte ännu, men jag ska ta reda på det.

Anonym sa...

Pics or it didn't happen

Fredrik Westerlund sa...

Bild här.

Anonym sa...

Din pappa är furry

Fredrik Westerlund sa...

Kalendern kan köpas på Blocket.