2007-06-11

Bloggregeringen och jag

Bloggregeringen, det liberala skuggkabinettet för liberal kritik av den borgerliga regeringen, har genomgått en liten ombildning genom att lägga till Attila Toth som kulturminister och eder kära undertecknad som socialminister (jämför Göran Hägglund). Jag presenterar mig själv i mitt första inlägg: En liberal vakthund mot det restriktiva.

Dessutom har
Dyslesbisk befriats från den hembygdsromantiska bild som jag lade till i titeln när jag för några veckor sedan anfölls av en plötslig hemlängtan. Pieljekaises tvillingtoppar, utsikten från mina föräldrars gård, fick ge vika för en klassisk partybild på idel ädla rumpor. Den som inte är med på bilden och ändå kan identifiera alla får en islatte. Cigarett optional.

Som en sista åtgärd tog jag bort Svenskt Näringslivs-bannern som ett sätt att kompensera för att jag lagt till ordet "livsstilshöger". Det finns helt enkelt vissa intressen jag bara inte har råd att stöta mig (alldeles för mycket) med.

Andra bloggar om:
,

Inga kommentarer: