2007-03-29

Vårstädning och sparlåga

Jag vårstädade min blogg genom att göra mig av med en allt mer svårunderhållen bloggrulle över bloggar jag gillade förut, gillar ibland, gillar just nu eller gillar mest hela tiden, men som allt som oftast dör, återuppstår, blir sämre, blir bättre eller blir något annat. Istället provar jag något nytt i form av ett utökat utdrag över de utdelade föremålen från min RSS-läsare, så nu länkar jag bara till sådant jag nyligen läst och av en eller annan anledning uppskattat. Flyktigt, dynamiskt och uppdaterat. Känns 2007, liksom.

Dessutom går jag tillfälligt ner på sparlåga. Jag ska spendera två veckor i de lappländska fjäll som pryds av mer snö än någon av de sjuttio senaste vintrarna och även om bredbandet nyss hittat dit, är det inte särskilt troligt att jag använder det (mer än ett par-tre timmar per dygn).

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: