2007-01-05

Geisha as... Vinnie Paul

Egentligen är nedastående film bara ett testskott eller möjligtvis en pilot. Det var mörkt i rummet och bilden blev grynig, kontrasten mellan katt och tröja var långt ifrån optimal, formatet slet sönder proportionerna och jag ansträngde mig inte i redigeringen. Ändå blev det så pass bra att jag inte kan låta bli att posta.



Sambon håller i katten, jag i kameran. Tanken är att vi ska rätta till de brister som kvarstår och sedan göra en serie filmer i vilka Geisha imiterar några av hennes favoriter bland trummisar och andra artister. Hon har sedan tidigare gett sig på Andre 3000 i Outkast och nu alltså Vinnie Paul i Pantera. Fortsättning följer.

Andra bloggar om: , , , ,

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha, så jävla kul. Men hur bär han sig åt för att få hantera henne så där? Jag får ju inte ens röra mig i närheten av dig utan att hon attackerar.

Fredrik Westerlund sa...

Om du inte åt upp hennes mat och kissade i hennes låda, skulle hon kanske respektera dig också.

Unknown sa...

Fllbb. Hmdsnfjk. Gnnn!

Anonym sa...

Bara en innekatt skulle ställa upp på det där. Är du säker på att hon inte är en hund - egentligen?!

Fredrik Westerlund sa...

Hon kommer så snart man nämner hennes namn, hon följer en var man än går och hon kan en del kommandon, så hon är nog ganska mycket hund för att vara katt. Abessinier är ju rätt hundiga.