2006-01-26

Re: Hopp om spelbranschen?

I den här posten vädrade jag vaga förhoppningar om att spelbranschen var på väg bort från sexismen. Några av de kommentarer som följt på nyheten, tyder på att så inte är fallet:


"Och endast asexuella feminister och de religiösa applåderade. En minoritet, lyckligtvis.

Även bögar har vi och här som gnäller på sexiga bootbabes, fastän de sina håriga och nakna stjärtar visar i pridetåget. Det luktar bajs om ert moraliserande.

Lyckligtvis så föddes jag till skillnad från feministen med en frisk hjärna och en naturlig syn på sex och nakna kroppar: Det är vackert.

Och istället för att avundsjukt, feministiskt på sexigt lättklädda medmänniskor blänga, så säger jag vackert! Och mer av det! :)"


"Jag undrar hur gay man måste vara för att inte inse det sunda i att pojkar gillar att titta på flickor. Att gilla att titta på sexiga representanter av motsatt kön. Ett friskhetstecken helt enkelt.

Kanske vi alla skulle ta och bli bajspackare? Eller asexuella feminister? Som gnäller på sexiga flickor. Ah, justja. Då dog ju mänskligheten ut. Shit."


"Hur kan att uppskatta vackra och sexiga flickor på en mässa någonsin bli att nedvärdera?

Du är en ful feministkärring som är avundsjuk. Simple as that.

Troligen blev du tappad i betonggolvet när du var liten."

Det mesta behöver inte ens kommenteras, men en sak vill jag klargöra: Jag tappades inte i betonggolvet när jag var liten - jag fick en syre­brist­skada vid födseln.

1 kommentar:

Anonym sa...

SKITSNACK! vi vet alla vad det beror på.