2009-04-13

Ett första livstecken: Liberati

Nu börjar mitt nya bloggande så sakteliga ta form och ett första livstecken erbjuds i form av mitt engagemang i Liberati. Tillsammans med bland andra Alexander Bard, Seved Monke och Louise Persson bloggar jag på Liberati.se och här är min första text.

Dessutom hade jag tänkt att vid det här laget ha en ny egen blogg där jag kunde klistra in kattbilder och vara djupt inkorrekt när andan faller på. Sedan blev jag upptagen med det där som kallas livet och det finns därför än så länge ingenting att bokmärka. Dock är planerna helt klara, så det handlar bara om att jag ska få tid (och tummen ur) innan ännu ett livstecken kan skönjas.

6 kommentarer:

Tomas sa...

Ge oss katterna nu!!!
:-)

Seved Monke Ajneståhl sa...

Dyslesbisk is back. And this time evil..

;)

Unknown sa...

Det förvånar mig att du står bakom Liberati. Det finns kanske någon slags värderingsgrund att dela er sinsemellan, men interaktiviteten på sidan är ju värdelös. Inga datumstämplar på posterna till exempel. Varför finns där ingen diskussion? Hade kunnat vara ett mycket bra initiativ, men verkar dött. Hoppas det blir bättre:-)

Fredrik Westerlund sa...

Hej Marcus,

Jag delar din kritik och tar den med mig till vårt nästa bloggdagis (många skribenter är ovana bloggare, så vi kallar våra möten för det). Hoppas på bättring.

/Fredrik

Bengt Held sa...

Hej Fredrik!

Jag kan tipsa om att jag startat en ny blogg "Helds HBT-nyheter" där jag bl.a. granskar partier och kandidater inför EU-valet. Bloggen är inte partipolitisk men kd och sd är de partier i Sverige som oftast får kritik eftersom de har sämst HBT-politik.

www.bengtheld.blogspot.com

Mvh

Bengt Held

Fredrik Westerlund sa...

Hej Bengt och tack för tipset! Jag ska titta till den.