2008-05-22

Sjätte remissen

I kväll ska jag och Anna Hellgren slänga käft i Kvällspasset i P3 igen.

Programmet sänds som vanligt från Göteborg (ett gruppboende för efterblivna fiskare, som min vän Magnus skulle ha sagt) och jag är som vanligt med på länk från ett vid den tiden öde radiohus i Stockholm. Nytt för dagen är att Anna inte sitter med programledaren Johan Hilton i Göteborg (där jag bara sätter min fot om någon bokar in mig på penthouse-sviten på Avalon), utan med mig i Stockholm.

Jag ser fram emot att träffa Anna för första gången och jag tycker att det är lättare, bättre och roligare att debattera med någon som man kan ha ögonkontakt med.


Någon risk för handgemäng anses inte föreligga.

Vi kommer att diskutera miljöpartiet samt rädslan för ryssen. Precis som alla andra gånger är det klockan 18:30 som hela härligheten tar sig ut i etern.

Läs även andra bloggares åsikter om
, ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har en bekväm röst att lyssna på, och trots att jag är av helt andra åsikter än queerliberala vill jag ändå framföra två saker: Det behövs fler unga politiskt engagerade och du är duktig på det du gör.

MVH/Johan Frick

Fredrik Westerlund sa...

Tack för den vänliga kommentaren!