2007-07-01

Sommarlov

En libertarian-transformer transformeras till personligt ansvar.
(Klicka för större.)

Seriestrippen ovan (tipstack till Lennart!) har ingenting att göra med vad jag egentligen ville berätta, nämligen att jag från och med i fredags kväll har en lång och välförtjänt semester att njuta. Det innebär i vanlig ordning att tempot på bloggen sjunker tills mitt skrivande består av några korta vykort från Norrland och en och annan frustrerad kommentar över tillståndet i nationen. Åter på toppen lagom till Pride och första veckan i augusti.

Jag har redan hunnit börja njuta sommaren när jag den senaste tiden hängivit mig åt god mat, champagne och samvaro med de bästa människor som tänkas kan. Ett hjärtligt tack till alla er som gör mitt liv så rikt och ett nästan lika stort tack till alla er som gjort min blogg så pass stor och känd att den fungerat som en plattform för intressanta inhopp i andra sammanhang. Ha en underbar sommar!

Andra bloggar om: , ,

1 kommentar:

Gunnar B. Hansen sa...

dieselsweeties tappade när Clango blev rebootad...