2006-07-05

Mer Malena

Veckans citat fick mig (och Helena) att forska vidare i mysteriet Malena Ivarsson, vars hemsida är en guldgruva för den sexuellt vågade. Ur hennes 66 Tips för bätre sex (sic!) har jag valt ut mina 6 favoriter:

6. Det finns ingenting som är så tändande som uppriktig tacksamhet.
Åh, finns det inte? Jag som alltid tyckt att det är otroligt avtändande när någon ser ut att vara glad och tacksam över att få ligga med mig! Tack, tack för att du leder mig till kunskap och insikt, Malena, och för att du berättar vad som är tändande.

23. Brukar du ligga och läsa i sängen? Gör det ikväll också. Fast naken.
Iiih! Rep, fängsel, piskor... Mycket kan jag tänka mig, Malena, men att läsa naken! Är det ens lagligt? Du är så innovativ, så kinky, så långt bortom det mest långt gångna sjuka kinkysex jag någonsin har hört talas om.

27. Skratta åt hans skämt.
Check. Det gör jag alltid, men snarare för att de är roliga än för att jag ska få bättre sex. Det är en ren bonus.

29. Ansa ditt könshår. Smörj in det med balsam så kommer munsexet att kännas ännu skönare för honom.
Här får jag problem, Malena. När jag ansar mitt könshår finns det inget eller lite kvar och då känns det märkligt att smörja in det med balsam. Dessutom luktar det godare med en lyxig flytande tvål (till exempel min favorit Bliw Björk/Sommaräng).

41. Lägg ditt öra till hans hjärta och lyssna på hjärtslagen.
Instant orgasm! Tack.

52.Pröva att ha sex i en stol istället för i sängen.
Var får du allt ifrån, Malena?

Andra bloggar om: , , , ,

9 kommentarer:

Knaster sa...

"Håll händerna på magen och styr din uppmärksamhet dit. Det är dör känslorna börjar innan upphetsningen tar tag och flyttar ner dem i könsorganen."

Trevligt att hon delar med sig av sina erogena zoner, men jag tror att hon missat det där med att folk funkar olika...


"Snickra ihop ett program fyllt
av erotiska aktiviteter för er två."

Åååh, så spontant och lössläppt! "Nej nej, kyssar på halsen kommer EFTER oralsexet, håll dig till schemat nu!"


"Klipp inte håret för kort."

Klockren! Mannens sexlust sitter ju i håret! Gaaaah! Pallar inte att läsa mer!


"Låt honom bli helt stilla i dig. Då fungerar penisens huvud som en starkt aktiverad magnet. Den samlar in din stress och spänningar."

Aaaahahahahahah! Iiiihihihi! Skrattar så jag döööör! :D :D

Anonym sa...

Haha, åh vad jag gillade det där.
Kram , märta

Fredrik Westerlund sa...

En annan favorit: "Gör i ordning en säng picknick. Strunta i om det bli stökigt i sängen."

Så vild, så rebellisk!

Kato sa...

åherregud. är du säker på att det här inte bara är en parodi på fröken Ivarsson? Det här kan ju inte vara på allvar. Eller? Mjau? Shit, jag blir rädd för världen.

Kato sa...

alltså, jag syftade på hemsidan ifråga :P

Anonym sa...

Hennes sida är hemsk - och då menar jag inte formgivningen (som borde förbjudas). Allt verkar hela tiden utgå ifrån att:

1. Du är hetero
2. Du är tråkig
3. Du är kvinna
4. Du är medelålders
5. Du och din man har inte lyckats komma längre än till att ha missionärssex i sängen trots att ni har haft femton år på er att lära känna varandra
6. Du heter nog Malena Ivarsson

Nej, hon måste bort. Jag tvivlar på att hon lyckas "upplysa" någon annan än sig själv. Om ens det.

Fredrik Westerlund sa...

Jag är näst intill säker på att hemsidan är hennes och äkta - hennes svar på frågor i Aftonbladet stämmer väl överens med hur hon skriver på hemsidan (förutom att Aftonbladet har korrekturläsare).

Kato sa...

Grejen är att allt jag skulle kunna associera till sex fullkomligt rinner av mig när jag läser en sida som, förutom texternas horribla innehåll, innehåller en så fruktansvärd nedmontering av det svenska språket! Hallå! Är det bara jag som är formuleringsfetischist?

Fredrik Westerlund sa...

Vi är nog fler som känner så.