2006-05-04

Jag, du & Pablo Francisco

Wii!

(Och då menar jag Wii! som i det glada utropet, inte Wii som i
Nintendos nya konsol. När jag var yngre hade jag alltid Nintendo-maskiner och jag kan fortfarande ses i NES-tröja eller med Super Mario-knapp, men sedan några år föredrar jag av okänd anledning Sony och jag spelar glatt PSP i väntan på PS3. (Varför, varför, varför länkar jag alltid till allting, det gör ju att det tar mycket längre att skriva? Till saken!))

Tack vare att jag känner någon som känner någon som känner någon som har en kontakt på
Ticnet, om jag har förstått det här rätt, har jag lyckats lägga beslag på två av de mest exklusiva biljetterna till den extrainsatta föreställningen med Pablo Francisco när han kommer till Stockholm (en länk för mycket?) i augusti.

Jag och
Helena, som vann första (och enda) pris i min Pablo Francisco-tävling, kan se fram emot 3-rättersmeny på Berns innan vi går över till Chinateatern där vi värms upp av svenska skojare innan den spansk-amerikanske underhållaren roar oss till kramp i den mätta magen. Vi sitter långt, långt fram på parkett! Värt vartenda öre av de 1.600:- det kostar, det är jag alldeles bergis på.

Tack till den jag känner, den den jag känner känner, o.s.v. i hur lång den där kedjan nu än är.

/T.f. Dyslesbisk-skribent

Inga kommentarer: