2006-04-26

Lilla vi (borde få ta ännu större plats)

Ha ha ha! Just när jag slutade att titta på Lilla vi (tar stor plats) bara för att det var så bra att jag var tvungen att sluta att titta på det för att blogga om hur bra det var, såg jag att mitt RSS-feed uppdaterades om att Anfield också gjort det. Två gånger.

De två första avsnitten var bra, men det har var precis hur bra som helst och nu är jag fylld av beundran för Carina Berg. Jag har laddat ner Lilla vi-sången och nu ska den få gå på repeat tills jag somnar.

Jag ångrar inte att jag sprang från en trevlig tillställning med "jag ska hem för att se Lilla vi" som enda ursäkt.

2 kommentarer:

Anders Wallner sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anders Wallner sa...

Och varför har jag missat varenda avsnitt? Och varför visar inte TV4 sina program på webben?