2007-02-20

Är vi döda snart?

Jag vaknade och var vid liv i dag igen.

Dödslarmet kom för två år sedan, men när kommer den - döden? Den som ska ta 75 % av de 365.000 som ska bli akut sjuka? Det är ju tusen av oss varje dag! Vi som har sysselsatt oss med att planera för bortfall av nyckelpersoner, ty ett stort antal med viktiga samhällsfunktioner kommer att dö. När händer det, när kommer den och tar oss, döden?

En nysning räcker. Situationen är mycket allvarlig.

Slå larm, slå larm för harm. Larma och gör er till.

Situationen är mycket allvarlig.

Pyttsan.

EDIT: Wille om allting annat vi inte dog av.


Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

Jontas sa...

Inget är farligare än att läsa kvällstidningar.

Må akrylamiden ta mig innan fågelinfluensan.

Freddi W sa...

Vet du vad jag gjorde när jag läste den där gamla artikeln om H5N1? Jag åt chips x_x

sedlighetsroteln sa...

Jag har liknande frågor om den där jätteproppen Orvar. När går de i pension egentligen? Jag vill ha en ministerpost, minst, för min långa och trogna väntan.