2006-02-08

Re: Ska man utmana verkligheten?

Genmäle med anledning av den här posten:


Ingenting alls är underförstått och det finns inget försåtligt i frå­gan. Frågan föranleddes av att Ytterberg flera gånger beto­na­de, i samtal med mig, hur verkligheten ser ut. Det fick mig till sist att fråga efter hans egen åsikt. Frågan speglar ingen åsikt hos mig personligen. Men, utanför själva artikeln, kan jag ju säga att för mig är det alldeles självklart att homosexuella ska kunna visa kärlek till varandra offentligt precis som heterosexuella gör det.

Vänliga hälsningar
Lisbeth Brattberg

Via mail mottaget den 8 februari.

Jävla idiot.

5 kommentarer:

sedlighetsroteln sa...

Jag fick en exakt kopia. Dagens goddag yxsskaft. Jag sitter och skriver ett svar just nu.

Anonym sa...

jag med, samma kopia.

Anonym sa...

Jag skrev en lång kommentar till Barbro Hedvall på DN för några år sedan. Hon ramlade in i en diskussion om varför svenska flickor hade stora ryggsäckar på sig medan fransyskorna hade förstått det här med handväskor. Till svar fick jag: Tack Nicklas för ditt mail. I modefrågor är man sällan överens."

Snyggaste bloggnamnet. I blame me.

Anonym sa...

Jag tänkte skriva nåt vettigare, men eftersom jag är ute på kommentarrampage så blir det vad Hannah just sa med förförisk röst: Prinskorvar ska njutas i lagom takt.

Anonym sa...

I AM TEH LULZ!