2006-06-16

Hedrande metabloggning

The Blogger Formerly Known as Ensamma Mamman väljer juni månads bloggar och däribland

Dyslesbisk. Den mest välskrivna och roliga politiska bloggen
Jag, som varit lättgenerad hela veckan sedan jag råkade säga "hej söt" istället för "hej" när jag skulle köpa min morgonlatte på Coffee Cup, kan bara rodna och tacka för den beskrivningen.

Nu har min blogg citerats i Fokus, varit topp 15 på Bloggtoppen och topp 10 på Knuff. Nu fattas det bara att jag omnämns i SR:s eller SVT:s nya bloggkrönika för att mitt liv ska vara fullständigt och jag kan lägga mig ner och dö med ett leende på läpparna.

Andra bloggar om:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Niklas Svensson kan säkert fixa in dig i en Rapportsändning. "Hej söt" är kanske en bra början.

Fredrik Westerlund sa...

Ha ha ha! Det vore underbart att få chansen som nyhetsankare och inleda med "Hej söta. Det här är sena Rapport."